Thursday 7 March 2013

Ini Blog Bolaku ?

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Siapalah yang buat header Nazmi tu? HAHA mestilah saya (bangga kau nyahh -.-)

Actually, saya start blogging since 9 Disember 2011, emm something like that laa. Tadi saya blogwalking dekat blog lama tu, rasa macam nak gelak guling-guling tengok cara penulisan saya. HAHA :D  Macam mana tuu? Saya gunakan bahasa short form atau lebih dikenali dengan bahasa rempit gituww ..

Lagi satu saya rasa macam nak hantuk kepala kat dinding sejuta kali bila tengok yang saya nie addict sangat dengan Nazmi Faiz Mansor !

"Walawei, ni aku punya belog ker? Kah kah kah"

Punya lah banyak aku cerita fasal Nazmi. Huh kelass kau nyah !

Walaupun rasa malu nak mengura-urakan link blog lama dahku nie, demi kalian semua, dahku rela menyerahkan link blog lama dahku .

http://sayasukamenulisdanberleter.blogspot.com/

( Tak boleh nak besar lagi ke nyah ??)
 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

QasehnyaRania said...

oo. ada blog lama ye..

jom join Ga, nak:)


follow dari ga yg sama
http://lobaksusue.blogspot.com/2013/03/mini-ga-sempena-2nd-anniversary.html

Student Kecik said...

Hihi :) Ty insyaAllah