Sunday 6 January 2013

Aku Kan Pergi ....

Assalamualaikum gaiss
Aku kan pergi .. 

Pergi ku akan kembali ..
Setelah aku berperang maut dengan hati, perasaan dan fikiran yang still dalam DILEMA ni, aku dah menetapkan yang bulan 2 ni aku dah tak nak berblogging dan aku nak diactive kan akaun facebook. Aku cuma ada 24 hari aje lagi untuk aku bersooo sial T^T Lepas tu please hati, aku nak STOP.

Insya-Allah, I will be coming to you guys one day. After I've finished my exam. Will miss you *wiped my tears, hiding under my bed, hug my Kiddy* Tsskk :'( Well, I have to sacrifice my online time to study.

Pray for me . InsyaAllah aku akan buat yang terbaik untuk mak abah dan orang yang aku sayang.

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Chot said...

come later yeah? i'm waiting..

Student Kecik said...

@ishy77 whee, okay :)