Monday 28 January 2013

About Student Kecik

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Pedulikan post ini .


     Assalamualaikum dan hello earthlings. Nama diberi, Anis Farina atau nama nickname 'Anis' je. Jangan panggil saya Farina ye. Nanti saya babab baru awak tahu. Menangis pertama kali dan keluar melihat keindahan bumi ciptaan ALLAH S.W.T pada tarikh 12 Ogos 1998. Mempunyai sepasang ibubapa yang double triple penyayang dan bertanggungjawab. Umur pada tahun 2013 , 15 tahun. Seorang mangsa PMR yang terakhir. Doakan saya dapat 8A atau paling kurangkan pun, semua A. Eh, sama je lah tu ;p

     Saya dibesarkan bersama seorang abang yang digelar 'along mok' dan seorang adik yang digelar 'adik busuk'.*IJK Saya suka cari pasal dengan along and adik saya jadi disebabkan itulah saya selalu kena marah. Apa apa jelah. Ni pun nak cerita. IT'S OK, korang tak kisah, kan? :P Saya berblogging sejak 3 Februari 2012. So, kiranya dah nak setahun dah. Tak sabar nak sambut annyversary blog ni.

I love :
     1 ; I love Allah S.W.T, Nabi Muhammad, keluarga saya dan kawan saya.
     2 ; I love Ulzzang. Cinta hati, hempedu, jantung, trakea, bronkus,  dan bronkiole saya.
     3 ; I love One Direction terutamanya Liam. K fine dia comel tapi tak dapat tandingi Ulzzang :*
     4 ; I love SleeQ! Especially Alyph. Why? Saya rasa dia sungguh kiut :P
     5 ; I love makan nasi. Eg ; Nasi goreng ayam, nasi goreng mak dan nasi goreng saya. HIHI
     6 ; I love air Milo Ais. Kalau makan kat luar, air tu yang selalu saya order. Simple but delicious.
     7 ; I love makan aiskrim cornetto show your love. Eh?
     8 ; I love subjek Mathematics. Sekarang ni saya tengah cuba untuk menyayangi SC dan Sejarah.
   10 ; Bercita-cita untuk menjadi seorang doktor haiwan. Vegetarian? What! HAHA :P
   11 ; Status : Tiada istilah couple sehingga tamat belajar sekolah menengah. Seriously.

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: