Tuesday 27 November 2012

Yeah, Berubah Pun Tema

Assalamualaikum saudara dan saudari yang kiut. Eii, blog anis dah berubah warna purple gitu. Alooo, anis tak pernah buat tema warna ni. So, saja-saja jer anis buat macam ni. Yelah, memang nampak messy di luaran, belum lagi tengok dalaman bertambah-tambah messy. Teruk betul designer tak bertauliah ni ._.

Tadi, time nak start buat template ni, anis tanya adik anis, "Adik, akak nak buat warna pink, biru, merah, hijau, kuning atau ungu?" Lepas tu adik anis jawab, warna biru. Anis cakaplah warna biru dah biasa buat. Ungu boleh? Heh, aku tanya, aku yang jawab.

K bye.
#UPDATE 10:45 P.M
Kenapa terus K bye? 
My mother will block my internet if I non-stop date with my laptop. She will cut off my head *okay, its just a stupid joke ;_;
Huhuhu, kenapa Harimau Malaya boleh kalah dengan Singapore? Pedih ulu hati tak dapat ku ubati, tapi, aku redha, aku tidak pasrah *slank r* Pasghah itu menyeghah. Kekeke, gurau aje c_o lol ;aaa Bosan lah, tengok sidebar aku kecil gila. Sempit, fit, seluar ketat, kami Buddyz *tiba-tiba. Berhenti buat lawak bodoh lah, anis oii, kau aje yang syok sendiri. #ok, ignore this dialog ._.

So, esok Harimau Malaya bakal berentap dengan Laos. Aku doakan Harimau Malaya dapat menewaskan Laos, diorang macam dah memandang rendah je dekat HM. Sooo sad ,_. #I'm crying. Tadi aku baca newspaper lama. Lol kata 'news' apehal 'lama' pula? #PEDULIKAN SAYA YANG SEDANG MERENG. Continue ... coach Singapura, bernama Avramovic macam meperlekehkan kemampuan Malaysia. Dia cakap macam ni
"SHAHRUL (Ishak) menjaringkan dua gol? Saya tidak sedar pun?" Sumber Kosmo!
Grrr, geram I! I ni fanatik Harimau Malaya dan Harimau Muda tau tak. Watch for what you have spoke! Geram nih. Till then, bye, assalamualaikum.
THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: