Saturday 10 November 2012

InsyaAllah Tahun Depan Facebook ku Akan Meninggalkanku

Assalamualaikum, hye *p.s: tajuk jiwang karat. Patutnya aku yang akan tinggalkan facebook. 
Tengah-tengah malam aku update, hah memang bagus lah sangat. LOL aku terlupa pulak simple template yang baru ni dah lama aku buat. Lepas tu aku cuma kopipess jer masuk dalam kotak html aku. Fuuh! Alhamdulillah, kau lah penyelamat aku crazy blue in red. Muah muah! Gila, kan? Link biru tapi body pink. Macam hampeh aje T-T

Tahun depan aku PMR, so aku bercadang nak diactive kan account Efbee aku. Baru BERCADANG. Belum mendapat kata sepakat membawa berkat. Lepas PMR, aku nak active kan balikss my efbee. Bee, good bye bee ku sayang. Jangan nakal-nakal tau! Werk! ;p

Hmm, tentang blog pulak, aku tak nak fikir apa-apa. Makin fikir maki gugur rambut guwe dan kepala otak guwe akan berserabut dan runsing. Lalu penyelesaiannya, gue mau tidur. Cukup lah tu 3 perenggan, kau nak banyak mana lagi. Heheh, cuti ni aku dan kawan-kawan aku cadang nak buat contest. Sempena cuti sekolah, contest kahwin-kahwin. K gurau je, mak aku dapat banyak jemputan perkahwinan. Emm, aku bile la lagik ek? Hehe, gatal pulek. Lagi 10 tahun Insyaallah. Hikhik, bye :D

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: