Friday 9 November 2012

Aku Yang Tiada Pendirian

Assalamualaikum, apa khabar? Best kan, cuti? : | Jawab dalam hati je tau cuti aku tak best

Waah, mengutuk diri sendiri nampak? Takpelah kutuk diri sendiri, jangan orang kutuk diri kita sudah lah. Senyum-senyum kambing dapat backup. Yelah, aku yang tiada pendirian teguh. Tapi, aku tak ada pendirian dekat blog jer. Yang lain tu entahlah. Dekat blog? Pasai pa? Yess, takkan tak perasan blog aku jadi blogskin. HEHE, perasan kan? And, korang nak tahu tak, kenapa aku bertukar daripada Ultraman Mebius kepada Hello Kitty? Sat, sat gi aku gitau ok, nak rangka karangan kejap

Be My Scandal - Unknown maybe T-T

Bermula di Facebook, you hantar link blog U dekat chatbox I.
I pun terus bukak, tengok blog U yang comel. 
I apalagi terus Sign Up, belajar sana sampai cekap. 
Sampai internet I, dari laju jadi lembab.

Bila I dah start menggedik, godek sana godek sini.
And then I terjumpa, tutorial buat blogskin.
I klik blogger main, I copy kod,
I paste dalam HTML kod, pastu I tekan SAVE,
Ia terjadilah begini.

Meh I tell you, dengar sini U,
Template ni, lah yang I jumpa kat blogskin,
Then I guna, berbulan bulan, lamanya lah, sangat lama.
Percayalah, kataku, U all. 
Just trust what I am said to you...

Hey blogskin,
Please be my scandal...

Aku tak taw lah kenapa aku merosakkan lagu Be Mine daripada Tasha Manshahar ni. HEHE, jangan marah aaa.. Melepaskan rindu dekat blog setelah bertahun sudah ku menunggu, dirimu. Hoi tersasar landasan pulak :P Dah lama aku tak update begitulah. btw, tadi kelas aku ada buat jamuan di Uncle House. Hmm, not bad tapi bosan lah jugak T^T K lah bye

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: