Saturday 8 September 2012

Sekolah Ganti Macam &#!$**

P/S : Yang tengah tu tengok sayaa
Assalamualaikum and hello my friends !
Grrrrr, tadi aku pergi sekolah ganti. Macam shit je. Si Khadijah ngan Alia tu tak datang -_-
Takpe korang, siaplah hari Isnin depan. Aku dapat aku kerat 18 biar sama taraf dengan errr. Hehe gurau
Tadi bosan tahap gaban. Venitha, Aida, Khariah, Lina, Syahirah, Adrina & her gang je. LOL :P
Sikit, kan? Ada jugak satu kelas tu ada kurang daripada 6 orang. So, cikgu gabungkan kelas. 2 Ikhlas gabung dengan kelas 2 Jujur. Ohh, memang itu yang aku harapkan selama ni. Tapi sayangnya, orang yang aku harapkan di kelas 2 Jujur tu tak datang. Kenapa? Kenapa? Wuuuu T^T Sedih gila. Kenapa kau tak datang Mr Kingkong? Sob sob *lap air mata*

Eh eh. Tengok header aku tu. Haaa. Clipping mask, kan? Hikhik. Saje ubah taste :P Trololol !
Aku tau takde sape yang berani mencurik header ni. Ada setepek gambar aku dan dua tepek gambar Alyph. Wuuuu. Tau la lawa. Hahaha
One more thing, tengok blog aku punya body post ni. Kale hitam, kan? Saje je ubah taste :P Janji pink. Thehehee. Ni header sebelum nya. Woo. Ade love tuh kat tengah-tengah. Baik aku ubah, karang ada orang jeles. Hohoho
Hahaha. Kan ada love sebelah Alyph tuh :P Bye bye~

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: