Sunday 9 September 2012

Segalanya Berubah

Assalamualaikum dan selamat malam korang korang yang comel *membodek! Apa khabar? Sihat tak? Esok sekolah ye. Jangan lupa :P. Thee hee. 
P/S : Intro yang ingin membodek
Segala galanya hitam kat blog ni. Memanglah ada warna putih + pink --' Background ni hitam, itu hitam, sana hitam, jangan hitam masa depan sudah. Minta dijauhi, amin. And one more thing, tulisan aku. Size font dia aku tahu lah kecil comel momey. Bhahaha! Saje nak buat reader lari --' Eh tak lah! Mana ada. Sorry eh kalau korang rasa tak selesa baca entry aku disebabkan size font dan jenis font. 
Dalam dilema ni nak mengubah kepada 13px ~ Puiii
Apa kena dengan aku ni? Kenapa tukar warna hitam? Entahlah, maybe sudah bosan dengan warna background yang cerah kut xD. Huahua, eh esok dah lah ICTL. Baju gua dah iron man tadi -_- Kerja sekolah aku harap tak de. Pasal tadi aku cek hurm, tak ada. Yess! Aku harap esok dapat main komputer dekat bilik UBK. Wooo Jangan jeles ya T^T
Dalam hati kata "Sila jeles, sila jeles :P"
 Haha, gurau je lah. Aku taklah sekejam tu. Maybe sikit xP. Teruk! Terasa sepi malam ni sebab semua adik sedara aku yang nakal tu dah balik. Huhuh, terasa rindu pulak nak marah diorang. Wekk :P Hewhew. 
Minta maaf, malam ni aku sedikit merapu.
 Yeah! Tengok tu muka korang dah berkerut-kerut baca post aku malam ni. "Apesal minah ni asyik meraban tak tentu fasal je ni?" Entah. Aku pon tak tahu woo. Korang kan pandai, Lu Pikir Lah Sendiri :P LOL aku bosan lah. Kan bagus kalau ada pakwe *kidding je nih*
Aku tak nak ada pakwe !
Ceiit. Apesal tetibe pasal pekwe ni? Ohh lupa aku ni kan melalut malam ni. MALAM NI JE ! Esok insya'Allah aku akan normal kembali. Ngeh-ngeh. Siapa ada pakwe? Hah kau. Best ke? Jawab dalam hati je ye sebab aku tak dengar. Aku tak nak ada pakwe. Sampai lah aku habis sekolah. Mintak dijauhi berkapel ketika belajar. Amin.

Bye bye ~

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: