Wednesday 26 September 2012

Sabtu ni ada Koir

Assalamualaikum. Hari Sabtu ni aku ada koir konvo sekolah T^T Tadi dah ada buat raptai dan time buat raptai tu, aku, Syafiqah dan Khadijah pergi makan. So, boleh pulak terlewat sikit kitorang masuk dalam barisan. Dengan muka setebal-tebalnya, masuk dewan buat muka don't know terus nyayi. Itulah kami. Hidup biar selamber. Har har

Sabtu ni (29/9/2012) ada Konvo Form 5 kali ke-3 akan dijalankan. Macam tahun lepas, aku masuk koir jugak --' Memang setiap tahun mesti ada muka aku.lol :P aku nyanyi dalam group auto. Duduk dekat barisan mana? Yelah, mesti duduk barisan hadapan dengan ketinggian 146cm. Hah! Mengutuk aku ler tu. Takpe takpe, kutuk lah. Nanti Allah tarik balik ketinggian korang tu baru tau.

Pakaian kitorang? Pakai baju sekolah, kain blue black, tudung mestilah hitam dan kasut pon hitam. Tahun lepas merah. Ala-ala wanita umno gitu. Heh -,- Bersyukur jugak lah tahun ni segalanya hitam. Kurang sikit malu tu. Tak pasal-pasal kitorang digelar wanita umno. Sob sob

Sudah, cukup cukup sudah.. cukup sampai di sini, saja. Aku nak blah, pergi makan nasi perut dah lapar~ Doakan group koir kitorang dapat membuat presentation dengan baik dan jayanya, kay? Bye bye
THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Maria Menado~ said...

yeke.. goodluck esok dear! teringat coral speaking time sekolah dulu.. nebes2 walaupon cakap ngomel ramai2.. ngee~

Student Kecik said...

Hehehe, tenkiuu 8D