Thursday 16 August 2012

Ramadhan Pergi, Raya Kembali

Assalamualaikum dan selamat pagi !
Merujuk kepada tajuk di atas, Ramadhan kian melabuhkan tirai . Raya akan tiba tidak lama lagi. Aku berharap, Ramadhan akan datang kembali. Pejam celik pejam celik 30 hari hampir berlalu. Aku tidak pasti sama ada bulan Ramadhan ini aku menghargai nya dengan sebaik mungkin atau tidak. 

Tiada lagi Solat Terawih, tiada lagi Bazaar Ramadhan, tiada lagi moreh, tiada lagi sahur dan berbuka. Kini tinggal kenangan. Aku berdoa supaya Ramadhan kembali lagi dan aku lebih menghargainya dengan sebaik mungkin. Waah, kenapa ayat aku pagi ni ? Kemain berpuitis segala. ( bunyi lagu rosak ) z Z Z.

Raya kembali ! Wah, happy nye korang. Aku pon happy ^^. Baju raya dah beli ? Belum ? Don't worry dear. Okey lah, babai

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: