Wednesday 18 April 2012

Contest: Aku Sebuah Blog by Kamil Kahar

Assalammualaikum .


Karangan pertama kali di blog ini ~

Aku sebuah blog yang di tubuhkan pada bulan Februari 2012, nama link yang menciptakan aku,
'anismeow98@yahoo.com'
Aku sudah ada 61 orang kawan² yang comel² :)
Sama seperti aku, orang panggil "blog" :>
Nama orang yang menciptakan aku ialah 'Anis Farina' / kawan die panggil
'Adudu' Nama ku pon adudu .. ~hhihi
Aku suka menceritakan kisah² yang tidak sepatutnye aku kesahkan~
Kengkadang bocor rahsia tuan aku, heehe [ye ke ?]

\Aku berwarna biru sebab..... ? Tanye tuan aku, mana aku tau,
Aku tau, aku comel je, hikhikihik.. perasan la pulak -.-

?Warna biru sebab.. tuan aku nie minat warna biru la.. abes rambut aku,
pakaian aku, muka aku, tangan & kaki aku berwarna biru .. lumrah alam~
Hihi.. kan dah membebel aku nie..
Aku suka kawan aku yang kale pink nie~hoho~
Asal kale aku warna pink, tu la URL link aku 'aduduvsalienpink.blogspot.com'
Entah la tuan aku tu, ubah² jadi kale lain pulak =='
Saya nak tambah kawan saya dengan 'drop them my link' *cey, I speaking London la..haha.. babaii :>

Oke lah, tu je karangan ku untuk contest ini,
BM saya dapat berapa ? hiihi

Bukti saya vote Kamil Kahar


"Impian saya sebagai seorang new blogger, saya nak tambah kan lagi ilmu tentang blog :), saya ingin berkongsi cerita saya dengan para pembaca di blog saya, walaupun saya nie macam budak² .. Maaf kalau tak suka blog nie :>, suka@tak suka bukan hak saya :)

Saya nak tambah kan kawan dalam dunia blog ini. "
 THE END~
 Assalammualaikum 

Harap awak enjoy baca karangan saya yang dapat 21/40 tu, hehe 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

3 comments:

Kamil Kahar said...

thx sbb join adudu...hehe...lawak la name...well...ske blog nie... :)

Student Kecik said...

@Kamil Kahar hehe..lwk ea,,wc :)

Pecinta pink^^ said...

salam singgah dtg bace karangan awak..dtg dri segmen same..jmput sggah ke http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/contest-aku-sebuah-blog-by-kamil-kahar.html thanx(^_^)