Friday 13 April 2012

Bilangan Stalker Dalam Blog

Assalammualaikum~ .
Sesaje Arin nak share ni .. mungkin tutor ni dah ketinggalan zaman tapi saje je..mungkin ade yang tak tahu
Wookey ! Nak tau berapa ramai orang datang blog awak ? Ikut ni :)
Mule2 pergi ke link Sini ! Sini !
Nanti die keluar kat sane lah .. pastu nampak tak yang macam ni :
Ade kan ? Tak de tu ko dah sesat la tu
Hah, tekan je tu, nanti die keluar kat sini
Isi je semua tu taw :>
Pastu tekan Create Account tak silap la ..
Then , die muncul kat tempat seterusnye, ade kan code2 macam nie 

Awak copy & paste kat dalam HTML/Java Script
Kalau nak centre kan & ade nak bubuh ayat2 cinta *cewah2
Copy ni :
<center>

Kode Stalker Korang Ayat2 Cinta Korang

</center>
Nota Urgent :
Kode stalker korang tu kode korang lah yang saya suro copy tadi
Ayat2 Cinta Korang tu ayat korang lah [contoh:Stalker Blog Saya]
Paste dalam HTML/Java Script taw
Baii..Assalammualaikum :) ~ 




THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Unknown said...

sye x dpt nk buat lah mcm mne ye?sbb x jdi

Student Kecik said...

@Rabiatul Adawiyah Rizal ok mcam ni, mula2 buka link yg saya bagi tu, 2 ) tekan dekat yg saya bulatkan merah tu 3) isi form dalam tu. kira macam buat account di situ dan klik submit 4)copy kod yg dia bagi , (ada dalam gambar) , pastekan kod tu dalam notepad 5)copy kod yg saya bagi dalam blockquote tu dan paste dalam HTML java script. Gantikan warna merah dengan kod yg awak paste dalam notepad td. Yg ayat2 cinta tu tukar ayat sendiri. Save :)