Sunday 5 February 2012

KUCING AKU ! :D

Hye !
Pagi niee jugak aku nak cerita pasal kucing2 aq :'D ..
Dua tahun lepas ..
Aku ade laa bela sekor kucing niee ..
Name die .. MUMMY !
Hi..hi,..yang atas tu  bukan die ..
tuu kucing sape tah sesat dalam >GOOGLE< ^^'
Sebab ape aku panggil die mummy ?
Sebabbbb .. ntah = ='
Bulu dieee ... gerammm I !
Commelll !
Dah aku jaga die ,.. bagi makan .. semua ..
Die beranak  taw !
Baka dieee comel2 !
Ade 5 ekor
-->Tomok-->Tompok-->Timo-->Tomi-->Tom
Aku cayaaaang diorang .. tapi diorang idup tak lamee :'( ..
Tomok laaa last mati ...
Padahal diee laa yang paling tuaa ,..
Skangg aku bela kucing jugaak ..
Seekor jaa .
Name die Poyo ! :D
Muke dia cam tuu lah ..
Colour ponn sejibik ! :D
Hi..hi..
Chumelllll kannn !
Sape sayang kucing turun tangan !  :D
Alhamdulillah ..
Ramainye kan sayang kucing !
K laaah .. ~tata~ :D





THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: