Saturday 4 February 2012

KAWAN ONLINE :D

Semua yang aku cerita niee..kawan fesboook aku ..
Aku tak pernah jumpa diorang ..
& semuanyaaa Peminat Nazmi ! :D
nak jooin ? bukak nie>NAZMI FAIZ<
Insyaallah .. aku admin & aku akan app korang !
Atas:-Echa Chahrin yang kiri tu kodd.. ! :D
Umo die 16 tahun .
-Peminat Nazmi Faiz jugak !-
Kiela Qiela:-nengok2 ! mate die cantikkk !kan ?
Hahaha :D budakk cumeelll :D
Suke wat lawak & suke nak sepakkk orang !he..he
Yang sorang niee..
Nurul Hasni ..
Budak sorag niee giler muslim n nazmi ..
Haha.. :D
-budakk cumelllll- :D
Yang niee Miera Jozanners ..
Minat Nazmi..Jozan ..Zizan <sangat> !
Yang kanannnn sekali..:D
Dia suke wat laaawwak !!!
Bini Thamilarasu :))
Yang kecik molek niee..name die 
Dayang Amirah !
Darjah 6 ..
Niee lagi sorang ..taikk ja keje die..hihi..lawak jugak !
Nieeee lagi sorang ! muke cute miutt..
Cantik niee..name die Nabiha aku panggil die <Biha>
Die panggil aku "nenek" !
Hahaha...kira semuaalah panggil aku nenek ! :D

Niee lagi laa..same ja macam Kiela..
Takde gambo die poon !..
Hi..hi..Name die Ara Cirah bukan Stiffany tuuu..haha..XD
Die ponn lawak !!!:D
Ramainnyeee laah kan yang minat KOREA niee..
He..he..yang niee name cik niee..Yumi..
Aku penah panggil die kakak !
Ha..ha..:D
Budak Fazreen niee pon panggil aku niee nenek !
Haahahaha.. aq redha !
Aku daa ade ramai cucu dah kan ?
Ha..ha..ha.. !
Aku tak pastilaa die kat mane ?
Name die Naz Suju <Suju tuw KOREA>
Asyikk koreaa ja kan ..haha :D
Muke I nak jugak ke ?
Heeee..ok laaa nanti diorang mengamuk pulak masukkan gambo diorang tapi tak masukkan gamba aku..
Jappp eh ! :D

Haaa ! niee laaa muke aku ..
Name aku Anis Farina ..
Kan da ade name Farinans tu,,..
Hi..hi..aku laa tuan punye belog iniee.. !
:D






THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

3 comments:

Student Kecik said...

komen lah ! :D

syafiqah said...

aq...????

Student Kecik said...

@syafiqah lol time tuh kau tk join lg group PFNFM 21~